مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-27بين الملل

کابینه 39 نفره ترودو معرفی شد


جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با معرفی کابینه جدید خود با تغییرات قابل توجه، وزرای جدید را در پست های کلیدی از جمله دفاع، بهداشت، امور خارجه و محیط زیست معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از CTVNEWS، کابینه 39 نفره ترودو روز سه شنبه در مراسم ادای سوگند در سالن ریدو در اتاوا معرفی شد.

کابینه جدید بر برابری جنسیتی و توسعه منطقه ای تاکید دارد.

چندین نقش جدید در کابینه وجود دارد، در حالی که بسیاری از مناصب دیگر تغییر یافته اند و تنها هفت وزیر همان عنوان و نقشی را که قبل از این داشتند، حفظ کرده اند.

ترودو بعدازظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: ما تیمی از چهره های آشنا و چهره های جدید داریم که آماده اند تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات برای کانادایی ها در سال های آینده به کار گیرند.

ترودو با اشاره به تغییرات قابل توجه کابینه خود گفت که این امر ناشی از نتیجه انتخابات فدرال سال 2021 است که باعث شد کانادایی ها ترجیح دهند تا حد زیادی همان کرسی های قبلی حفظ شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به پایان دادن به همه گیری برای همیشه، ایجاد یک اقتصاد فراگیر و مبارزه با تغییرات آب و هوایی گفت: یکی از چیزهایی که در این انتخابات به وضوح دیدیم این بود که کانادایی ها انتظار دارند کارهای بزرگی توسط پارلمان و این دولت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه 39 نفره ترودو معرفی شد

کابینه 39 نفره ترودو معرفی شد