مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-27حوادث

اتصالی برق 17 ماینر، خانه ای را در یاسوج به آتش کشید


سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتصالی برق 17 دستگاه ماینر غیرمجاز در منزلی واقع در فرعی 9 کاشانی ها معروف به سالم آباد یاسوج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ضرغام علی بازی سه شنبه شب در جمع رسانه های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی تماسی فردی با واحد اتفاقات 121 یاسوج مبنی بر آتش سوزی شدید یک منزل مسکونی در فرعی 9 سالم آباد یاسوج، سه تیم اتفاقاتی و حوزه لوازم اندازه گیری شرکت به محل مورد نظر اعزام که مشاهده شد این منزل مسکونی به دلیل استفاده غیرمجاز از ماینرها و اتصالی برق آنها به آتش کشیده شده است.

وی از حضور تیم های آتش نشانی و نیروی انتظامی در زمان وقوع حادثه در این منزل خبرداد و اظهار داشت: متاسفانه استفاده کننده از این ماینرها از برق غیرمجاز استفاده کرده بود که توسط تیم اتفاقاتی اداره برق بویراحمد جمع آوری شد.

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بخش عمده ای از وسایل منزل مسکونی متاسفانه طعمه حریق شده بود که توسط ماموران آتش نشانی این شعله ها خاموش شد.

علی بازی، نوسانات برق، ناپایداری شبکه ها، افزایش نرخ تلفات انرژی ، سوختگی وسایل برقی و نارضایتی مردم را از مهمترین پیامدهای استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج رمز ارز ( ماینرها ) عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصالی برق 17 ماینر، خانه ای را در یاسوج به آتش کشید

اتصالی برق 17 ماینر، خانه ای را در یاسوج به آتش کشید