مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-27اجتماعي

مدارس مناطق زلزله زده اندیکا تا یک ماه آینده آماده خواهند شد


استاندار خوزستان از آمادگی مدارس مناطق زلزله زده اندیکا ظرف یک ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در پایان نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: تقسیم کار لازم پیشتر بین دستگاه ها انجام شده بود و امروز از هر دستگاه گزارش کار را گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه بحث مربوط به تکمیل پرونده واحدهایی که باید احداث شوند به اتمام رسیده و واحدهایی که بایستی بازسازی و تعمیر شوند یکهزار و 950 واحد هستند.

استاندار خوزستان گفت: از این تعداد پرونده 800 واحد تکمیل و ارزیابی اولیه آن انجام شده و می توانند هم اکنون عملیات بازسازی را جهت این 800 واحد شروع کنند و به محض اینکه مصوبه دولت ابلاغ شود اعتبار در اختیار خانوارها قرار می گیرد تا ما بتوانیم از فرصت بازسازی به بهترین شکل استفاده بکنیم.

وی ادامه داد: قرار شد پنج واحد مدرسه آسیب دیده نیز نوسازی و بازسازی شود و در عین حال 60 مدرسه هم داریم که باید از طریق تعمیرات و یا اختصاص کانکس فعال شوند.

صادق خلیلیان تصریح کرد: این مدارس ظرف یکماه به بهره برداری خواهند رسید و کار بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده تا آخر آبان ماه انشالله به تدریج هر واحد آموزشی که آماده شد، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مناطق زلزله زده اندیکا تا یک ماه آینده آماده خواهند شد

مدارس مناطق زلزله زده اندیکا تا یک ماه آینده آماده خواهند شد