مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-27اجتماعي

ثبت بارش های مؤثر در سراسر گلستان


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده، بارش های مؤثری را در تمامی سطح استان به همراه داشته است؛ - ایسنا/گلستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده، بارش های مؤثری را در تمامی سطح استان به همراه داشته است؛ بیشترین میزان بارندگی تا این لحظه در گمیشان به میزان 40 میلیمتر به ثبت رسیده است.

محمود محمدقلی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا این لحظه در مناطق کوهپایه ای از جمله گرگان 20 میلیمتر، کردکوی 30 میلیمتر، رامیان 31 میلیمتر و مینودشت 18 میلیمتر بارش به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در نواحی ساحلی بارش های قابل ملاحظه تری رخ داده است، افزود: تا این لحظه در گمیشان 40 میلیمتر، بندرگز 31 میلیمتر و بندر ترکمن 26 میلیمتر بارش به ثبت رسید.

محمدقلی پور ادامه داد: در مناطق میان دشت از جمله انبارالوم هم 11 میلیمتر، ایمر ملاساری 16 میلیمتر و گنبدکاووس 8 میلیمتر و در شرق استان نیز در گلیداغ 15 میلیمتر و مراوه تپه 8 میلیمتر گزارش شد.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق کوهستانی استان نیز بارش به صورت برف گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بارش های مؤثر در سراسر گلستان

ثبت بارش های مؤثر در سراسر گلستان