مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:252021-10-27اجتماعي

مسائل محیط زیست در طرح توسعه کاوه سودا مورد توجه قرار گیرد


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه طرح توسعه مجموعه کاوه سودا باید استانداردسازی شود، افزود: یکی از اولویت های ما مساله محیط زیست است که حتما در طرح توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه طرح توسعه مجموعه کاوه سودا باید استانداردسازی شود، افزود: یکی از اولویت های ما مساله محیط زیست است که حتما در طرح توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

زین العابدین خرّم روز سه شنبه، چهارم آبان ماه، در سفر به شهرستان مراغه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی از مجتمع صنعتی و تولیدی کاوه سودای این شهرستان بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت های این گروه تولیدی آشنا شد.

وی ضمن بازدید از خطوط تولید مجتمع کاوه سودا و طرح های توسعه آن، در نشستی با حضور مسئولان مرتبط مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید گفت: با هماهنگی مسئولان استان، تلاش می کنیم تا موانع و مشکلات مجموعه ی کاوه سودا در یک بازه زمانی مشخص رفع شود.

خرّم تاکید کرد: موضوع آلاینده هایی که محیط زیست را به خطر می اندازد، باید رفع شده و انتقال پساب از مطمئن ترین مسیر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل محیط زیست در طرح توسعه کاوه سودا مورد توجه قرار گیرد

مسائل محیط زیست در طرح توسعه کاوه سودا مورد توجه قرار گیرد