مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 03:452021-10-27اجتماعي

صف آرایی آشکار در برابر آموزش حضوری


حالا که بالای 90 درصد معلمان و 70 درصد دانش آموزان واکسینه شده اند و بازگشایی مدارس از نیمه آبان قطعی است، زمزمه هایی مشترک از معلمان و مدیران خیلی از مدارس کشور به گوش می رسد که از بی میلی آنها برای بازگشت به آموزش حضوری حکایت دارد.

- حالا که بالای 90 درصد معلمان و 70 درصد دانش آموزان واکسینه شده اند و بازگشایی مدارس از نیمه آبان قطعی است، زمزمه هایی مشترک از معلمان و مدیران خیلی از مدارس کشور به گوش می رسد که از بی میلی آنها برای بازگشت به آموزش حضوری حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: اسفند سال 1398 که شیوع کرونا در ایران رسما تأیید شد، معلمان نخستین گروهی بودند که دورکار شدند و تا به امروز هم پیوسته در این شرایط باقی ماندند.

البته گروهی از معلمان عشایری و روستایی، معلمان شاغل در هنرستان ها یا مدیران مدارس تا حدی از این اصل مستثنی هستند اما بررسی روند کلی آموزش در کشور، از دورکاری نسبتا فراگیر جامعه معلمان در مقایسه با صاحب مشاغل دیگر و سایر کارکنان دولت حکایت دارد.

افزایش افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان در سراسر کشور در دو سال تحصیلی گذشته به واسطه تعطیلات طولانی مدت و آموزش صرفا مجازی باعث شده که مسئولان وزارت آموزش و پرورش بارها در ستاد ملی مقابله با کرونا خواهان بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس های درس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف آرایی آشکار در برابر آموزش حضوری

صف آرایی آشکار در برابر آموزش حضوری