مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 23:152021-10-26بين الملل

یک سیاستمدار لبنانی: ایران از عوامل ثبات منطقه است


طلال ارسلال رییس حزب دموکراتیک لبنان گفت، موقعیت ایران در منطقه بسیار پیشرفته است که این امر در ایجاد ثبات در منطقه بازتاب داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل حزب دموکراتیک نیز گفت: یک تیم سیاستی در منطقه وجود دارد که همه محاسباتش به هم ریخته است و امروز سوریه پیروز است و از همین رو سوریه از موضع طرف پیروز با تحولات اخیر برخورد می کند.

ارسلان تاکید کرد: همین که دمشق تاکید کرده که هرگز با اسراییل سازش نمی کند، نشانه این است که سوریه از موضع طرف پیروز تعامل می کند.

وی با بیان اینکه موضع بشار اسد رییس جمهور سوریه در چارچوب صلح عادلانه و همه جانبه به همان صورت باقی مانده است، گفت: موضع سوریه ثابت است و بهای نزدیکی اعراب به دمشق، هرگز عادی سازی با اسراییل نخواهد بود.

رییس حزب دموکراتیک لبنان قضیه ادلب در سوریه و حضور گروه های تروریستی در آنجا را قابل حل خواند و گفت: آمریکا چاره ای جز خارج شدن از سوریه ندارد.

او در بخش دیگری از سخنانش درباره حادثه اخیر تیراندازی مرگبار در محله الطیونه شدند.

ارسلان ادامه داد: با وجود داغ بودن برخی پرونده ها در منطقه اما گشایش هایی در برخی مسائل وجود دارد و گمان نمی رود که در منطقه و جهان کسانی به دنبال منفجر کردن اوضاع در لبنان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سیاستمدار لبنانی: ایران از عوامل ثبات منطقه است

یک سیاستمدار لبنانی: ایران از عوامل ثبات منطقه است