مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:552021-10-26اقتصادي

60 درصد مالیات کشور توسط صنایع کوچک و متوسط پرداخت می شود


رییس اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه توسعه صادرات نیازمند اصلاحات عمیق در اقتصاد و سیاست خارجی کشور است، گفت: ابلاغ مصوبه سران قوا گامی رو به جلو در حوزه تجارت خارجی کشور است.

- جمال رازقی جهرمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا در دولت سیزدهم با توجه به تاکیداتی که به حوزه تجارت خارجی کشور می شود، می توان امیدوار به توسعه صادرات بود، گفت: در دولت فعلی مسائل مطرح شده در حوزه تجارت خارجی کشور فعلا به مرحله اقدام نرسیده و در حد حرف بوده است.

رییس اتاق بازرگانی شیراز، افزود: ابلاغ مصوبه سران سه قوه که اخیرا توسط معاون اقتصادی رییس جمهور ابلاغ شد، گامی رو به جلو در حوزه تجارت خارجی کشور است.

وی با بیان اینکه وزیر صمت در جلسه اخیر خود با صادرکنندگان قول داد که تا پایان سال جاری تمام موانع صادراتی برداشته شود، گفت: رییس جمهور هم نسبت به حذف موانع تجاری دستور اکید داشته اند، لذا فعلا در حوزه تجارت خارجی، منتظر اقدامات دولت هستیم.

  رییس اتاق بازرگانی شیراز با بیان اینکه حل ریشه ای مشکلات تجارت خارجی کشور بستگی به حل مشکلات تولید دارد، گفت: حل مشکلات تولید و صادرات با هم است و مقام معظم رهبری نیز در 11 سال گذشته در نامگذاری های سالانه به موضوع تولید تاکید داشته اند و امسال نیز شاهد نامگذاری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مالیات کشور توسط صنایع کوچک و متوسط پرداخت می شود

60 درصد مالیات کشور توسط صنایع کوچک و متوسط پرداخت می شود