مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:402021-10-26بين الملل

رییس جمهور: نتیجه حضور آمریکا در افغانستان جز بدبختی برای مردم آن ها نبوده است


نتیجه حضور بیگانگان به ویژه آمریکا در افغانستان جز بدبختی، قتل و خونریزی و عقب نگه داشتن افغانستان نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله در این کشور تلاش کنند.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: افغانستان نیاز به کمک های ضروری دارد و این کمک باید از سمت همسایگان و جامعه جهانی صورت گیرد.

برپایه این گزارش، آیت الله رییسی همچنین در دیدار عبدالعزیز کاملف وزیر امور خارجه ازبکستان با اشاره به اشتراکات و ظرفیت های همکاری بین تهران و تاشکند، گفت: ایران و ازبکستان از روابط برادرانه و خویشاوندی برخوردارند.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به دغدغه مشترک دو کشور درباره اوضاع منطقه به ویژه افغانستان، گفت: نتیجه حضور بیگانگان به ویژه آمریکا در افغانستان جز بدبختی و قتل و خونریزی و عقب نگه داشتن افغانستان نبوده و اکنون که آمریکا از افغانستان اخراج شده، باید کمک کنیم مردم افغان طعم صلح و امنیت را بچشند.

آیت الله رییسی با اشاره به حضور حدود چهار میلیون افغانستانی در ایران و ادامه کمک های انسان دوستانه کشورمان به این مردم رنج دیده، گفت: امیدوارم در نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان، راه حل و دیدگاه مشترکی برای حل دغدغه و نگرانی های افغانستان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: نتیجه حضور آمریکا در افغانستان جز بدبختی برای مردم آن ها نبوده است

رییس جمهور: نتیجه حضور آمریکا در افغانستان جز بدبختی برای مردم آن ها نبوده است