مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 21:252021-10-26اقتصادي

شریعتی: نباید به مشترکان پر مصرف برق یارانه داد


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز در تعرفه گذاری برق مناطق عادی از پله دوم به سوم 115 درصد افزایش تعرفه داریم که حتی این افراد در قالب الگوی مصرف از برق استفاده می کنند اما از پله پنجم به ششم میزان افزایش تعرفه تنها حدود 20 الی 30 درصد .

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز در تعرفه گذاری برق مناطق عادی از پله دوم به سوم 115 درصد افزایش تعرفه داریم که حتی این افراد در قالب الگوی مصرف از برق استفاده می کنند اما از پله پنجم به ششم میزان افزایش تعرفه تنها حدود 20 الی 30 درصد است که کاملا ظالمانه است.

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت کاهش یارانه برق مشترکانی که بیش از الگوی مصرف از برق استفاده می کنند، بیان کرد: آنچه که در حال حاضر به عنوان تعرفه هزینه های انرژی نظیر برق و گاز در جامعه اعمال می شود، نه تنها عادلانه نیست بلکه حتی ظالمانه است.

چراکه میزان یارانه ای که طبقات مرفه و پرمصرف جامعه بهره منده می شوند بیشتر از طبقات پایین است، درحالی که نیاز طبقات پایین به این یارانه بیشتر است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: به عبارت دیگر افرادی که نیازمندتر هستند کم تر از یارانه انرژی بهره مند می شوند و افرادی که کم تر به این یارانه نیاز دارند، بیشتر از آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: نباید به مشترکان پر مصرف برق یارانه داد

شریعتی: نباید به مشترکان پر مصرف برق یارانه داد