مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:552021-10-26ورزشي

این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است / آبادان می تواند جبران کند


بازیکن سابق نفت آبادان با بیان این که حرف زدن از مشکل بی پولی نفت در واقع تکرار مکررات است، گفت: به نظرم این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است.

- ایسنا/خوزستان بازیکن سابق نفت آبادان با بیان این که حرف زدن از مشکل بی پولی نفت در واقع تکرار مکررات است، گفت: به نظرم این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است.

عباس مرداسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که مشکلات نفت آبادان کاملا مشخص است و به نظرم همه به این مشکلات واقف هستند، اظهارکرد: در دو بازی اخیر لیگ بیست و یکم، تاثیر نبود منصوریان به دلیل کرونا بالای سر تیم و عدم ناهماهنگی ابتدای فصل، کاملا مشهود است و به نظرم در این مقطع نمی توان تیم را از نظر فنی آنالیز کرد.

وی بیان کرد: در بازی با تراکتور که نفت با سه گل شکست خورد نیز می شد ناهماهنگی در تمام خطوط را دید.

به نظرم نفت آبادان که به دلیل مشکلات تکراری مالی تنها یک اردوی یک هفته ای پیش فصل داشت، برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد.

بازیکن سابق نفت آبادان گفت: از دیدن بازی نفت مقابل تراکتور خیلی ناراحت شدم و اصلا نمی دانم عمق ناراحتی ام را چطور بیان کنم.

اما بازهم تاکید می کنم چنین وضعیتی در ابتدای فصل برای هر تیمی ممکن است، پیش بیاید و قطعا گذشت زمان، شرایط نفت را بهتر می کند و از وقفه ای که در لیگ ایجاد می شود نیز می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است / آبادان می تواند جبران کند

این نوع تیم داری، بازی با روح و روان مردم است / آبادان می تواند جبران کند