مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:402021-10-26اقتصادي

وضعیت جایگاه های سوخت در استان تهران/ اکثر جایگاه های سوخت فعال هستند + فیلم


گزارش میدانی خبرنگاران فارس از جایگاه های سوخت استان تهران حاکی از آن است که سوخت گیری از پمپ بنزین ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و مشکلی در عرضه بنزین وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مشکل توزیع سوخت که از پیش از ظهر امروز در کشور رخ داده بود با تلاش متخصصان حوزه نرم افزار شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و وزارت نفت در حال برطرف شدن است.

علی فروزنده، مدیر روابط عمومی وزارت نفت در گفت وگو با خبرنگار فارس از تهران از آغاز سوخت گیری در 30 تا 40 درصد از جایگاه های سوخت در کشور خبر داد و گفت: این جایگاه ها با خروج از سامانه هوشمند سوخت در حال عرضه بنزین با نرخ آزاد هستند.

گزارش میدانی خبرنگاران فارس استان تهران در شهرستان های استان حاکی از این است که اکثر پمپ بنزین های استان تهران راه  اندازی شده اند و مردم می توانند سوخت با قیمت آزاد دریافت کنند.

شهرستان پاکدشت شهرستان پاکدشت دارای 9 جایگاه سوخت بنزین است که از عصر امروز 5 جایگاه سوخت فعال شده اند.

شهرستان رباط کریم شهرستان رباط کریم دارای 19 جایگاه سوخت بنزین می باشد، لازم به ذکر است طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از حدود ساعت 15 روز جاری 8 جایگاه سوخت در شهرستان رباط کریم فعال شده و سوخت رسانی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جایگاه های سوخت در استان تهران/ اکثر جایگاه های سوخت فعال هستند + فیلم

وضعیت جایگاه های سوخت در استان تهران/ اکثر جایگاه های سوخت فعال هستند + فیلم