مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:352021-10-26بين الملل

نخست وزیر سودان به منزلش بازگردانده شد


منابع سودانی از بازگردانده شدن «عبدالله حمدوک» نخست وزیر این کشور به خانه اش پس از دستگیری او در جریان کودتای نظامی ارتش خبر دادند.

- منابع سودانی از بازگردانده شدن عبدالله حمدوک نخست وزیر این کشور به خانه اش پس از دستگیری او در جریان کودتای نظامی ارتش خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان که صبح روز دوشنبه گذشته در بازداشت نیروهای ارتش سودان قرار گرفت، سه شنبه شب به خانه اش بازگردانده شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع نظامی سودان گزارش داد که فرماندهی ارتش سودان نخست وزیر این کشور را به منزلش در منطقه کافوری خارطوم بازگرداند.

بنا به این گزارش، حمدوک همزمان با اعتراضات سه شنبه شب سودانی ها در منطقه خارطوم بحری، صورت گرفت.

معترضان در تظاهرات سه شنبه شب با سر دادن شعارهایی اظهارات عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش را محکوم کرده و خواستار آزادی حمدوک شدند.

عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و رییس شورای حاکمیت انتقالی سودان که دیروز دستور انحلال شورای حاکمیتی، کابینه و برکناری استانداران و اعلام حالت فوق العاده در کشور کرده بود، ساعاتی قبل از آزادی حمدوک گفته بود: حمدوک مهمان من در منزلم است و بازداشت نیست و بعد از آرام شدن اوضاع به منزلش بازمی گردد، بنابراین کودتایی صورت نگرفه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سودان به منزلش بازگردانده شد

نخست وزیر سودان به منزلش بازگردانده شد