مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:002021-10-26ورزشي

راهیابی 4 تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان


دومین روز از مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در رشت با راهیابی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی برگزار شد.

- ایسنا/گیلان دومین روز از مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در رشت با راهیابی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی برگزار شد.

در دومین روز از مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران - نشان خواجه نصیرالدین طوسی که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گیلان و به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز رشت برگزار شد، هشت تیم برگزیده مرحله مقدماتی، در قالب چهار گزاره به گفت وگو پرداختند.

گزاره های این مرحله در قالب نگهداری حیوانات خانگی و نمایش آنها در سطح جامعه باید طبق قانون ممنوع باشد، دولت باید از عرضه پوشاک با مدهای غیرایرانی و نامناسب جلوگیری کند، مردم نباید به کودکان کار در خیابان ها پول بدهند، مسئولان دانشگاه حق دارند نحوه پوشش دانشجویان را در محیط دانشگاه تعیین کنند، بود.

تیم های میرزاکوچک، جهاد علمی، رهپویان عدالت و سها موفق به پیروزی شده و در مرحله نیمه نهایی که صبح فردا، پنجم آبان ماه برگزار خواهد شد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

داوری این مرحله از مسابقات را اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان، جهاددانشگاهی و پیام نور بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 4 تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان

راهیابی 4 تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان