مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:002021-10-26سياسي

راهکار احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا


محدودیت های متعدد امروز جامعه با توجه به وجود کرونا برای مراجعه حضوری و انجام مشاوره تهدیدی جدی برای مشاوره های روانشناسی است که یک تیم استارتاپی را بر آن داشت تا راهکاری برای آن بیاندیشد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر محصول یک استارت آپ گفت: محدودیت های متعدد امروز جامعه با توجه به وجود کرونا برای مراجعه حضوری و انجام مشاوره تهدیدی جدی برای مشاوره های روانشناسی است که یک تیم استارتاپی را بر آن داشت تا راهکاری برای آن بیاندیشد.

هومن فرهومند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشاوره حضوری این روزها به دلایل متعددی مانند پیشگیری از همه گیری کرونا، مراقبت از کودکان یا سالمندان و افرادی که در جلسات مشاوره حضوری معذوریت طرح موضوع دارند، همچنین افرادی که تمایل به فاش شدن هویت خود ندارند، کمی به حاشیه رفته که مشاوره آنلاین بهترین راهکار برای احیاء جلسات مشاوره روانشناسی است.

وی افزود: استارت آپ فارگو ارائه خدمات مشاوره ای در تمام زمینه های روانشناسی را به عنوان هدف طراحی خود از ابتدای سال 1399 پایه گذاری کرد و به دنبال عملی کردن رسالت اجتماعی خود مبنی بر اشاعه سلامت و بهزیستی روان در بین شهروندان است که در این راه تیمی از متخصصان روانشناسی تشکیل شده تا محتوایی اختصاصی در این حوزه را در قالب های ویدیویی، صوتی و متنی به صورت رایگان ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا

راهکار احیاء مشاوره های روانشناسی در دوره کرونا