مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-26سياسي

مجرمین خطرناک وحرفه ای در آذربایجان غربی تحت رصد امنیتی انتظامی و قضایی هستند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مجرمین سابقه دار وخطرناک و کسانی که با رفتارهای مجرمانه موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان می شوند تحت رصد دستگاه های انتظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی شامگاه امروز در جلسه کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک که در عصرگاه روز سه شنبه  چهار آبان در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه ظرفیت خوبی هست برای برنامه ریزی و هم افزایی دستگاه قضایی  با دستگاه های انتظامی و امنیتی استان در جهت کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک و برخورد قاطع و به موقع با آنها است.

عتباتی ادامه داد: مجرمین سابقه دار و خطرناک و کسانی که با رفتارهای مجرمانه موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان می شوند تحت رصد دستگاههای انتظامی و امنیتی و قضایی هستند و به آنها اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم را دچار اختلال کنند.

وی افزود: مبارزه جدی در کنار پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی بسیار تاثیرگذار در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هست لذا  علاوه بر مبارزه، کارهای پیشگیرانه و کنترل محور هم در برنامه هست تا  از آسیب های اجتماعی بکاهیم.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم گفت: بررسی نحوه کنترل مجرمین در دستور کار دادسراها قرار دارد و مجرمین حرفه ای و خطرناک تحت رصد دستگاههای قضایی و انتظامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمین خطرناک وحرفه ای در آذربایجان غربی تحت رصد امنیتی انتظامی و قضایی هستند

مجرمین خطرناک وحرفه ای در آذربایجان غربی تحت رصد امنیتی انتظامی و قضایی هستند