مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:452021-10-26سياسي

راه اندازی مدارس عالی مهارت در خراسان رضوی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان ‏رضوی با بیان اینکه دانشگاه نسبت به رویدادها و اتفاقات جامعه بی تفاوت نیست، از راه اندازی مدارس عالی مهارت در استان با رویکرد حل ‏مسائل جامعه و نیازهای روز جامعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، امروز در جلسه هیأت رییسه دانشگاه آزاد کاشمر که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان ‏رضوی، فرماندار کاشمر، امام جمعه و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند، محسن مرادی گفت: دانشگاه نسبت به رویدادها و اتفاقات جامعه بی تفاوت نیست و از این رو مدارس عالی مهارت با رویکرد حل ‏مسائل جامعه و نیازهای روز جامعه راه اندازی می شوند.

  رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان ‏رضوی با اشاره به راه اندازی مدرسه عالی هوانوردی در کاشمر با همکاری فرودگاه خصوصی، افزود: مدرسه عالی ‏هوانوردی یک ظرفیت فوق العاده است که برای حمایت از آن در جهت ارتقای سطح خدمات دهی این مجموعه، موضوع در صندوق ‏پژوهش استان مطرح می شود.

  فرماندار کاشمر نیز در این نشست، فرودگاه خصوصی را از ظرفیت های کاشمر برشمرد.

مسلم ساقی گفت: اخیرا با توجه به اینکه این مجموعه ‏یک ظرفیت و پتانسیل برای منطقه است تفاهم نامه ای در حوزه مدیریت بحران با فرودگاه امضا شده تا بتوانیم استفاده بیشتری از ‏این ظرفیت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدارس عالی مهارت در خراسان رضوی

راه اندازی مدارس عالی مهارت در خراسان رضوی