مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:202021-10-26بين الملل

تقویت سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی از بیم پهپادهای ایران


رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم از بیم تهدید پهپادهای ایران, در صدد تقویت لایه های راداری و پدافندی خود به ویژه در شمال فلسطین اشغالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم تهدید پهپادهای ایران, در صدد تقویت لایه های راداری و پدافندی خود به ویژه در شمال فلسطین اشغالی است.

وبگاه تایمز اسراییل به نقل از منابع مطلع نوشت، ارتش رژیم اسراییل با توجه به تهدید فزاینده پهپادهای ساخت ایران که در سال های اخیر به خاورمیانه سرازیر شده اند، به طور قابل توجهی دفاع هوایی خود را به ویژه در شمال فلسطین اشغالی تقویت می کند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم اسراییل در دو سال قصد دارد پوشش دفاعی کامل و دائمی را بر فراز حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی برقرار کند و برنامه هایی برای گسترش این پوشش به کل فلسطین اشغالی دارد.

در حال حاضر نیروی هوایی این رژیم  شماری سامانه پدافند هوایی ثابت در نقاط مختلف دارد که در مواقع افزایش تنش یا زمانی که حملات مورد انتظار است، با سامانه ها یمتحرک تکمیل می شود.

علاوه بر تهدیداتی که پدافند هوایی رژیم اسراییل در گذشته با آن روبرو بوده است ، شلیک موشک و حمله پهپاد ها، ارتش اسراییل را طور فزاینده ای مجبور به مقابله با هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی از بیم پهپادهای ایران

تقویت سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی از بیم پهپادهای ایران