مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:202021-10-26سياسي

آیت الله نوری همدانی: فقر، بیکاری و گرانی کمر مردم را خم کرده است


آیت الله نوری همدانی با انتقاد از گرانی های سرسام آور در کشور گفتند: دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره ای بیندیشد؛ فقر و بیکاری از یکسو و گرانی ارزاق عمومی و اجناس از سوی دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره ای بیندیشد؛ فقر و بیکاری از یکسو و گرانی ارزاق عمومی و اجناس از سوی دیگر، کمر مردم را خم کرده است.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشتند: فقاهت و تفقه در دین، مهمترین موضوع در اسلام است چون تا انسان فقیه نباشد، نمی تواند آموزه های قرآن کریم و اهل بیت (علیه السلام) را درک و سپس برای مردم تبیین کند.

ایشان بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در سرزمین جاهلیت را معجزه دانستند و با اشاره به کتاب جرج جرداق مسیحی درباره پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) افزودند: او در این کتاب، از بعثت رسول خدا(صلی الله علیه و آله) در حجاز، با عنوان معجزه صحرا تعبیر می کند چون در آن زمان فرهنگ جاهلی بر حجاز حاکم بود درحالیکه در ایران و روم، علم و دانش رواج داشت.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به مناظره امام رضا (علیه السلام) با علمای ادیان در خراسان بیان داشتند: امام رضا (علیه السلام) در پاسخ به سئوالی درباره اثبات حقانیت پیامبر اکرم (صلی الله علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: فقر، بیکاری و گرانی کمر مردم را خم کرده است

آیت الله نوری همدانی: فقر، بیکاری و گرانی کمر مردم را خم کرده است