مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:052021-10-26اجتماعي

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با تجهیزات کامل زمستانی


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش اولین برف پاییزی در محور اسالم به خلخال به رانندگان تاکید کرد: با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در جاده ها تردد کنند.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش اولین برف پاییزی در محور اسالم به خلخال به رانندگان تاکید کرد: با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در جاده ها تردد کنند.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بارش اولین برف پاییزی در محور اسالم به خلخال اظهار کرد: بارش اولین برف پاییزی از صبح امروز در محور اسالم به خلخال محدوده الماس تا لرزره شروع شده و هم اکنون نیز در حال باریدن است.

وی گفت: با توجه به شدت بارش برف در این محور و احتمال ادامه آن در روزهای آتی و مه آلود بودن منطقه، عبور و مرور در تمامی محورهای کوهستانی استان باید با تجهیزات کامل زمستانی انجام شود.

رییس پلیس راه استان گیلان تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به برودت هوا و احتمال یخبندان های صبحگاهی از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با تجهیزات کامل زمستانی

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با تجهیزات کامل زمستانی