مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-26اقتصادي

اختصاص 320 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح های هادی در آذربایجان غربی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: اجرا و تکمیل طرح های هادی در 230 روستای آذربایجان غربی با اختصاص 320 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی محمود بدلی اظهار داشت: طرح های هادی در آذربایجان غربی  در 230 روستای استان با اختصاص 320 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون از این اعتبارات 108 میلیارد تومان تخصیص یافته که با این اعتبارات طرح هادی در 90 روستای استان آغاز شده است و در 140 روستا نیز طرح های هادی نیمه تمام تکمیل می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: تاکنون در 35درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان طرح هادی اجرا شده و بیش از 61درصد جمعیت روستایی از مزایای این طرح ها بهره مند شدند.

وی همچنین به تداوم اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها اشاره کرد و گفت: قرار است سالانه در کشور 200 هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شود که سهم استان امسال 13 هزار واحد است.

بدلی افزود: امسال برای اجرای این طرح ها 1300 میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده که تاکنون یک هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته و عملیات اجرایی طرح ها نیز آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 320 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح های هادی در آذربایجان غربی

اختصاص 320 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح های هادی در آذربایجان غربی