مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-26سياسي

وزیر علوم سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد.

- ، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه محمد مؤذنی را به عنوان سرپرست دانشگاه شیراز و طاهر علی محمدی را به عنوان سرپرست دانشگاه ایلام منصوب کرد.

در احکام این دو سرپرست دانشگاه شیراز و ایلام آمده است: انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی بکار گیرید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های حمید نادگران رییس سابق دانشگاه شیراز و محمد علی اکبری رییس سابق دانشگاه ایلام در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر موذنی عضو هیأت علمی و استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز است که پیش از این مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی و ریاست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد

وزیر علوم سرپرستان دانشگاه های شیراز و ایلام را منصوب کرد