مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-26سياسي

تایید حمله سایبری به سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها


اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین های در بسیاری از نقاط کشور که از ساعاتی قبل موجب بروز مشکل در روند سوخت گیری خودرو ها شده، ناشی از حمله سایبری بوده است؛ - به فاصله چندین ساعت از اختلال وسیع در سامانه سوختگیری در جایگاه های سوخت در کشور که مشکلاتی به دنبال داشت، احتمال وقوع این رویداد بر اثر حمله سایبری مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اختلال ایجاد شده در سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین های در بسیاری از نقاط کشور که از ساعاتی قبل موجب بروز مشکل در روند سوخت گیری خودرو ها شده، ناشی از حمله سایبری بوده است؛ این را یک منبع آگاه نزدیک به شورای امنیت ملی خبر داده و تاکید کرده که کارشناسان فنی در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند و به زودی روند سوخت گیری در پمپ بنزین ها به حالت عادی برخواهد گشت.

بر اساس این گزارش، جزییات این حمله سایبری و منشاء آن در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی پس از جمع بندی نهایی منتشر خواهد شد.

مشکلی که بر اساس گزارش های رسیده، موجب سرگردانی رانندگان خودرو و موتورسیکلت در جایگاه های سوخت گردید و در آستانه حوادث آبان، به شکل گیری شایعات زیادی دامن زد.

در ادامه اهم اخبار مرتبط با این اختلال و حمله سایبری پیش رویتان قرار دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید حمله سایبری به سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها

تایید حمله سایبری به سامانه سوخت گیری در پمپ بنزین ها