مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-26سياسي

باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازگشایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از روز شنبه 24 مهرماه، در های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر روی عموم باز شده و علاقمندان می توانند جهت بازدید از آن به صورت گروهی و فردی ضمن تهیه بلیط، - در های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از روز شنبه 24 مهرماه، در های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر روی عموم باز شده و علاقمندان می توانند جهت بازدید از آن به صورت گروهی و فردی ضمن تهیه بلیط، از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنند.

علاوه بر اینکه در محیط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از آثار مربوط به جنگ و مواردی نظیر دریاچه هورالعظیم و آب نما استفاده شده که بازدید از آن ها برای عموم رایگان است، این موزه شامل موزه های متعددی می شود که حتی در دوران اوج شیوع کرونا و محدودیت رفت وآمدها، تعدادی از آنها، از جمله موزه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی افتتاح شدند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران پس از انتشار این خبر، با تاکید بر لزوم بازدید جوانان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تأثیر آن بر نسل امروز گفت: ارائه موفقیت ها، آثار هنری، علمی، نظامی، پیشرفت های دفاع مقدس برای هر کشوری از ابزار های حفظ تاریخ محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازگشایی شد

باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازگشایی شد