مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-26سياسي

وجود پرونده های غذایی بسیار زیبنده کشور نیست


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت:  وجود پرونده های قضایی بسیار در کشور به هیچ وجه زیبنده نیست.

- محمد وحیدی، چهارم آبان ماه، در آیین افتتاحیه کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی که در هتل داریوش بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: باید به فکر سازوکاری برای کاهش تعداد پرونده های قضایی بسیار در کشور باشیم تا حجم آن ها کاهش یابد.

وی افزود: متاسفانه در مسیر اختلافاتی که بین طرفین پیش می آید پرونده های مختلفی تشکیل می شود که به نظرم از لحاظ تعدد باید بر اساس یک ساز و کار مشخص کاهش پیدا کند و شاهد تشکیل چندین پرونده در اختلاف بین دو نفر نباشیم.

وی ادامه داد: البته این مقدار از پرونده ها حاصل عملکرد نامناسب امثال بنده در قانونگذاری، مسئولان حوزه آموزش اجتماعی و رفتار نامناسب برخی دستگاه های اجرایی برای افزایش پرونده های قضایی است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت آموزش عمومی در حوزه قضایی تاکید کرد و گفت: نگاه ما بر این است که آموزش عمومی در کشور شکل بگیرد تا مردم از اطلاعات کافی در این حوزه برخوردار شوند.

وحیدی با اشاره به اینکه نمایندگی مجلس و وکالت دو شغل است که هر دو وکالت مردم را بر عهده دارند، تصریح کرد: رعایت امانت، عدالت و حق طلبی لازمه وکالت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود پرونده های غذایی بسیار زیبنده کشور نیست

وجود پرونده های غذایی بسیار زیبنده کشور نیست