مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-26اقتصادي

جایگاه های سوخت تا پایان امشب وارد مدار می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه مردم نگران وضعیت بنزین نباشند، گفت: جایگاه های سوخت تا پایان امشب وارد مدار می شوند.

- با اشاره به اختلال در جایگاه های سوخت در سراسر کشور اظهار کرد: این اختلال در سامانه جایگاه های عرضه سوخت به واسطه ایرادها و اشکالات فنی به وجود آمده و مشکل موقتی است و به زودی رفع خواهد شد.

وی افزود: بعد از این مشکل با اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، جایگاه های سوخت به صورت نقدی و مکانیکی یا دستی وارد مدار شد و بنزین در حال حاضر با نرخ آزاد عرضه می گردد.

وی تصریح کرد: همه جایگاه های سوخت به اندازه کافی بنزین دارند و هیچ گونه کمبود بنزین نداریم، همچنین جایگاه های سی ان جی فعال هستند و به هیچ وجه مشکل فنی ندارند.

حبیبی تصریح کرد: سهمیه سوخت یارانه ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ است و شایعات افزایش قیمت سوخت به هیچ وجه صحت ندارد.

وی عنوان کرد: تا الان 50 درصد جایگاه های سوخت استان وارد مدار شده اند و مابقی تا آخر وقت امشب وارد مدار خواهند شد و ان شاءالله ظرف حداکثر 48 ساعت این مشکل فنی به طور کامل رفع خواهد شد و جایگاه های سوخت بنزین به روال عادی سرویس دهی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های سوخت تا پایان امشب وارد مدار می شوند

جایگاه های سوخت تا پایان امشب وارد مدار می شوند