مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-26اقتصادي

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در خوزستان


پس از بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند جایگاه های سوخت کشور و آغاز روند عرضه سوخت بصورت آفلاین خبرنگاران خبرگزاری فارس خوزستان نیز آخرین وضعیت جایگاه های سوخت استان را گزارش دادند.

- فعالیت 31 جایگاه سوخت در خوزستان  گرچه در برخی از جایگاه ها که گهگاه تراکم و ازدحام خودروها مشاهده می شود اما به طورکلی در هیچ یک از شهرهای استان مشکل خاص و حادی گزارش نشده و در دیگر شهرها از جمله رامهرمز، کارون، باغ ملک، هویزه، امیدیه و غیره وضعیت جایگاه ها و سوخت رسانی عادی است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی خوزستان نیز در این باره اظهار کرده است که تا کنون 31 جایگاه در سراسر استان وارد مدار سوخت رسانی شده اند و تلاش ها برای فعال کردن دیگر جایگاه ها بصورت دستی و آفلاین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنا بر اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی: به موازات مشکل ارتباط مودم جایگاه ها با مودم مرکزی نیز در حال رفع است و فعلا یک تست موفق برای اتصال انجام شده، به طور کلی از سه مرحله اتصال جایگاه ها به سیستم دو مرحله به طور کامل انجام شده است و در صورت موفقیت مرحله سوم جایگاه ها همانند روال سابق فعالیت می کنند.

با توجه به اینکه فعال شدن جایگاه نیازمند حضور و مراجعه تیم فنی وزارت نفت است، امکان عرضه بنزین با نرخ آزاد در همه جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در خوزستان

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در خوزستان