مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-26اقتصادي

امکان سوخت گیری سهمیه ای هم فراهم شد


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر 50 درصد جایگاه ها فعال شده اند و پیش بینی می شود که تا تا اواسط فردا شرایط جایگاه ها عادی شود.

- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر 50 درصد جایگاه ها فعال شده اند و پیش بینی می شود که تا تا اواسط فردا شرایط جایگاه ها عادی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل سالاری در گفت و گویی تلویزیونی، اظهار کرد: یک اتفاق نرم افزاری و مشکل در سیستم سامانه سوخت در حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد و بلافاصله مدیریت بحران در مجموعه پالایش و پخش شکل گرفت؛ همکاران ما در حوزه های فنی و مهندسی و پیمانکار وارد موضوع شدند، روش های مختلفی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت قرار شد که مجاری عرضه را از حالت عرضه خارج و سوخت گیری به صورت دستی انجام شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه نیروها باید درتمام جایگاه ها توزیع شوند انجام این کار یک مقدار زمانبر شد و در نهایت تا این لحظه نزدیک به 50 درصد جایگاه ها فعال شدند و به موازات این مساله در یکی از جایگاه ها ارتباط بین وضعیت سامانه و نحوه سوخت گیری از طریق سامانه را بررسی کردیم در چند مرحله این تست انجام شد و در نتیجه اکنون در جایگاه 115 میدان فردوسی امکان سوخت گیری با کارت سوخت فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سوخت گیری سهمیه ای هم فراهم شد

امکان سوخت گیری سهمیه ای هم فراهم شد