مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-26اقتصادي

درصدد احداث بیمارستان جایگزین رازی رشت هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیمارستان رازی ظرفیت تعمیر و بهسازی را ندارد، گفت: درصدد افزایش میزان اعتبار در بودجه سال آینده جهت احداث مرکز جدید آموزشی درمانی رازی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری ظهر امروز در نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر تسریع در اتمام پروژه های عمرانی اظهار کرد: لازم است روند و فرایند اداری فازهای باقی مانده پروژه های عمرانی در استان تسهیل و طرح های عام المنفعه آماده افتتاح و بهره برداری شوند.

وی با اشاره به افزوده شدن یک دستگاه CT اسکن جدید به مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت بر ضرورت تکمیل فضای موردنیاز این دستگاه در آن مرکز و بهره برداری از آن تأکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به حسن همکاری نزاجا با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رفع محرومیت ها گفت: خوشبختانه ساخت چندین طرح حوزه سلامت نزاجا به همت سرهنگ خلبان رحمانی در گیلان انجام شده و لازم است همکاری های بیشتری برای راه اندازی سوله جدید در سایت لاکان صورت گیرد.

سالاری از توقف همه طرح های بهسازی در مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت خبر داد و افزود: این مرکز، ظرفیت تعمیرات و بهسازی را نداشته و طبق مطالعات انجام شده و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد احداث بیمارستان جایگزین رازی رشت هستیم

درصدد احداث بیمارستان جایگزین رازی رشت هستیم