مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-26سياسي

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تغییر دولت ها، پنجره ای برای تحول ایجاد می کند


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در آیین معارفه و تکریم معاونان توسعه مدیریت و منابع، روابط کار و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: تغییر دولت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، حجت الله عبدالملکی در این آیین، بر مدیریت و نظارت منابع این وزارتخانه، رفع دغدغه های معیشتی،ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و سطح زندگی گروه های آسیب پذیر به ویژه افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه، سید محمدرضا حسینی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی کرد و گفت: وی در هر مسندی که حضور داشته، منشاء اثرات بلندمدت و مثبتی بوده و همواره دغدغه مردم، مستضعفان و محرومین را داشته است.

وی خطاب به حسینی تاکید کرد: برای تقویت منابع انسانی، مدیریت منابع و نظارت در این زمینه تلاش کند.

عبدالملکی افزود: انتظار یک عملکرد متفاوت در این حوزه از وزارت را دارم، چرا که فقط تجمیع صورت گرفته، بنابراین باید اقدامات جدی تر همراه با دانش روز صورت گیرد و از ظرفیت های درونی و بیرونی استفاده شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، سردار علی حسین رعیتی فرد را به عنوان معاون روابط کار معرفی و تصریح کرد: وی، قبلا رییس سازمان کشور معرفی و او را فردی جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تغییر دولت ها، پنجره ای برای تحول ایجاد می کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تغییر دولت ها، پنجره ای برای تحول ایجاد می کند