مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-26اقتصادي

آمار فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در ایران


همانطور که می دانید، بیمه عمر یکی از بیمه های اشخاص با پوشش های مختلف است که هر ساله رشد خوبی از آن را شاهد هستیم، لذا بر آن شدیم تا گزارش آماری از این بیمه نامه تهیه و ارائه نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیمه ما، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه نامه ای جامع بوده و از دو قسمت پوشش های بیمه ای و اندوخته سازی تشکیل شده است.

آشنایی با بیمه عمر بیمه عمر دارای پوشش های بیمه ای مختلفی بوده و در انتها قرار داد به منظور سرمایه گذاری، حق بیمه های پرداختی بیمه گذاران را به همراه سود تضمینی و سود مشارکت در منافع به آنها باز خواهد گرداند.

نمودار بیمه عمر در ایران و مقایسه آن با دنیا بیمه عمر و سرمایه گذاری نه فقط در ایران بلکه در اکثر کشورهای پیشرفته مورد استقبال قرار گرفته است.

در نمودار پایین درصد افرادی که در سایر کشور ها دارای پوشش های بیمه عمر می باشند را مشاهده می کنید.

همانطور که مشاهده کردید، در بیشتر کشور ها، اکثریت مردم دارای پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشند در صورتی که در ایران این گونه نیست و علت اصلی آن می تواند نا آشنایی مردم با بیمه عمر باشد.

آمار بیمه عمر در ایران همانطور که در نمودار بالا مشاهده کردید، در کشور ایران درصد بسیار کمی از افراد تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشند اما جالب است بدانید، هر ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در ایران

آمار فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در ایران