مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-26اقتصادي

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در اصفهان/ هیچ کمبودی در عرضه و ارسال بنزین نداریم


گزارش میدانی فارس از جایگاه های سوخت سطح شهر اصفهان حاکی از آن است که سوخت گیری از پمپ بنزین ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و مشکلی در عرضه بنزین وجود ندارد.

-   بیش از 100 جایگاه با نرخ بنزین سه هزار تومان در مدار قرار گرفت حسین صادقیان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در گفت و گویی اظهار کرد: ظهر امروز کل سامانه کشور به دلایل فنی و بدون اطلاع قبلی از مدار عرضه سوخت خارج شد؛ بلافاصله کمیته بحران در تهران تشکیل شد و مقرر شد به جهت رفاه مردم و تسهیل در دریافت بنزین، توانستیم عرضه سوخت در قیمت 3 هزار تومان برای بنزین را مهیا کنیم.

وی افزود: به طور طبیعی باید بعضی از مسائل فنی را چک می کردیم تا بتوانیم عرضه سوخت در این قیمت را انجام دهیم؛ یک سوم از جایگاه های سوخت استان اصفهان در مدار عرضه قرار گرفتند.

صادقیان گفت: مدل نفت و گاز به همین شکل بود؛ بخشی از جایگاه های سوخت نفت و گاز در مدار عرضه نفت و گاز 600 تومانی قرار گرفت و که قرار شد به ازای هر خودرو، 100 لیتر را اختصاص دهیم که مشکل به صورت فوری حل شود؛ امیدوراریم تا پایان امشب کل استان را زیر پوشش ببریم و بتوانیم حداقل عرضه بنزین 3 هزار تومانی را انجام دهیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه افزایش قیمت بنزین، گفت: این اتفاق به هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در اصفهان/ هیچ کمبودی در عرضه و ارسال بنزین نداریم

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در اصفهان/ هیچ کمبودی در عرضه و ارسال بنزین نداریم