مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-26پزشكي

روز بدون فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید


در 24 ساعت گذشته با بستری 38 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر شمار مبتلایان به کرونا در استان به 118 نفر رسیده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در شبانه روزگذشته فوتی ناشی از کرونا در این استان به ثبت نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر سعید کشمیری روز سهشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و 995 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته با بستری 38 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر شمار مبتلایان به کرونا در استان به 118 نفر رسیده است.

کشمیری اضافه کرد: از این شمار بیمار 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که هشت نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه روز گذشته 32 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 17 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 87هزار و 677 نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند.

براساس اعلام سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 50 درصد شهرستان های استان در وضعیت آبی کم خطر و 50 درصد در وضعیت زرد با خطر متوسط قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید

روز بدون فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید