مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-26اقتصادي

اختلال سوختگیری امروز مشکلی برای ناوگان باری و مسافری ایجاد نکرد


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها گفت: تا کنون گزارشی از بروز مشکل برای حمل و نقل عمومی و ناوگان باری و مسافری گزارش نشده است.

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی بروز مشکلاتی در روند سوخت گیری و اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها گفت: تا کنون گزارشی از بروز مشکل برای حمل و نقل عمومی و ناوگان باری و مسافری گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی امروز در حاشیه شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اختلال ایجاد شده در پمپ بنزین ها و سامانه سوخت گیری چه مشکلاتی برای حمل و نقل عمومی به وجود آورده است؟ گفت: تا کنون هیچ گزارشی از بروز اختلال و مشکل برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله ناوگان باری و مسافری گزارش نشده است.

وی افزود: ناوگان باری و مسافری از جمله ناوگان باری مواد فسادپذیر و سوختی، امروز هم مانند گذشته در حال تردد در محورهای مواصلاتی مختلف هستند و می توانند سوخت گیری را با نرخ آزاد انجام دهند.

البته سهمیه آنها محفوظ خواهد بود.

سرعت گیری در روند ترخیص کامیونهای وارداتی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین درباره روند ترخیص کامیون های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال سوختگیری امروز مشکلی برای ناوگان باری و مسافری ایجاد نکرد

اختلال سوختگیری امروز مشکلی برای ناوگان باری و مسافری ایجاد نکرد