مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-26اقتصادي

25 جایگاه سوخت هرمزگان فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است


معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: از 167 جایگاه سوخت هرمزگان، اکنون 25 جایگاه فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است.

- ، مرتضی عابدینی با ذکر این نکته که 25 جایگاه سوخت هرمزگان فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است، اظهار کرد: بیشترین تمرکز در حوزه بندرعباس و مرکز شهر است تا شهروندان مشکلی در زمینه دریافت سوخت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در قشم سه جایگاه، کیش دو، میناب سه، جاسک سه، و در بندرلنگه چهار جایگاه فعال است و سوخت به نرخ آزاد عرضه می شود، عنوان کرد: ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، علت عرضه نشدن در برخی جایگاه ها است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اضافه کرد: امیدواریم تا یک ساعت و نیم دیگر این مشکل برطرف، و سوخت مورد نیاز هم استانی ها در تمام جایگاه های هرمزگان عرضه شود.

عابدینی با اشاره به اینکه توقف فعالیت برخی جایگاه ها موقتی است و مشکلی برای سهمیه سوخت هم استانی ها ایجاد نمی شود و سهمیه ها بدون مشکل محفوظ است، خاطرنشان کرد: اکنون درجایگاه های شهید داج، پامرو، شهید ناصر، بلال، سامکو، پگاه، پارک جنگلی و آفتاب درخشان بندرعباس، سوخت به نرخ آزاد عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 جایگاه سوخت هرمزگان فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است

25 جایگاه سوخت هرمزگان فعال و در حال عرضه سوخت به نرخ آزاد است