مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:402021-10-26پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / سه شنبه 4 آبان 1400


بر اساس گزارش وزارت بهداشت در روز سه شنبه 4 آبان 1400، اکنون 22 شهر کشور در وضعیت قرمز، 128 شهر در وضعیت نارنجی، 215 شهر در وضعیت زرد و 83 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خطر موج ششم کرونا در کمین است و خبرهای خوبی از شمار مبتلایان وفوتی ها به گوش نمی رسد، شاید دلیل اصلی به صدا درآمدن زنگ خطر این موج که کارشناسان آن را سهمگین تر می دانند، عادی انگاری و واکسن گریزی باشد.

با فروکش کردن موج پنجم کرونا کم کم مردم زندگی روزمره خود را به روال 2 سال قبل در پی گرفته اند و در بسیاری از محافل و تجمع ها گویی خبری از این ویروس نیست، ماسک ها برداشته شده و فاصله های اجتماعی هم رعایت نمی شود، در این میان عده ای هم ساز واکسن نزدن را کوک کرده اند و با وجود تمامی هشدارها و توصیه ها گوش شنوایی ندارند و دل به فضای مجازی وتبلیغات منفی علیه واکسن سپرده اند.

البته آمارها چیز دیگری می گویند بر اساس اطلاعات جهانی و متخصصان ضرر تزریق واکسن بسیار کمتر از ابتلا به بیماری کووید 19 است و افرادی که بعد از دریافت 2 دُز واکسن به این بیماری مبتلا شده اند علائم بسیار خفیفی داشته اند حال آنکه شمار مبتلایان و عوارض آن در کسانی که از دریافت واکسن سر باز می زنند، به مراتب بیشتر و قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / سه شنبه 4 آبان 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / سه شنبه 4 آبان 1400