مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-26اقتصادي

بررسی پیشنهاد شورا گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در سطح ملی


دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی گفت: برای نخستین بار پیشنهاد شورا گفتگو دولت و بخش خصوصی استان پیرامون واگذاری اموال مازاد بانک به مالک قبلی در سطح ملی بررسی می شود.

- اظهار کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خرداد ماه سال جاری بر مبنای مصوبات شورای پول و اعتبار، ماده 11 دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری مصوب 27/03/1399 را لغو کرد.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی ادامه داد: با این تصمیم اموال تملیکی بانک ها می بایست از طریق قوانین عمومی اعم مزایده واگذار می شد و مالک قبلی می بایست مانند دیگر اشخاص در مزایده شرکت کند.

وی افزود: این در حالی است که تولیدکنندگان بسیاری خواستار بازگشت موضوع اقاله به دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری هستند تا بتوانند از این طریق ملک یا واحد تولیدی خود را تصاحب کنند.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هدف این شورا حل مشکلات تولید کنندگان است، گفت: شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی پیشنهادی را به شورای ملی ارائه داد تا تولیدکنندگان بتوانند با پرداخت اصل و سود تسهیلات، باری دیگر ملک خود را به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پیشنهاد شورا گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در سطح ملی

بررسی پیشنهاد شورا گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی در سطح ملی