مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:302021-10-26اقتصادي

تاسیسات آبرسانی از زیرپل ها در ارومیه جابجا شوند


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی: دفن شدن تاسیسات آبرسانی در زیرپل ها عامل اصلی وقوع شکستگی خطوط انتقال آب است.

- در خصوص علت شکستگی مجدد لوله آب در منطقه مدرس ارومیه اظهار کرد: دفن تأسیسات آبرسانی در زیر سازه پل ها عامل اصلی وقوع اتفاقات و شکستگی خطوط انتقال آب است.

وی افزود: در زمان اجرای پل های موجود در سطح شهر ارومیه توسط شهرداری، در اثر عدم هماهنگی و همکاری شهرداری، برخی تأسیسات آبرسانی در زیر این پل ها دفن شدند که هر از گاهی موجب شکستگی و بروز اتفاق در خطوط انتقال می شود.

اسکندرپور با اعلام اینکه شهرداری به عنوان مجری طرح باید هم هزینه جابجایی تأسیسات و هم فرصت لازم را برای جابجایی و احداث خطوط اصلی آب و فاضلاب را در زمان احداث این پل ها فراهم می کرد، اظهار کرد: نه تنها این موضوع تأمین مالی انجام نشد بلکه مجوزهای لازم برای جابجایی این تأسیسات به شرکت آب و فاضلاب هم داده نشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت تأسیسات آبرسانی از زیر پل ها، افزود: امید است با هماهنگی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و دستگاه های مسئول، طی روزهای آینده نسبت به آغاز عملیات جابجایی تأسیسات آبرسانی از زیرپل ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات آبرسانی از زیرپل ها در ارومیه جابجا شوند

تاسیسات آبرسانی از زیرپل ها در ارومیه جابجا شوند