مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-26اقتصادي

4 جایگاه عرضه سوخت در اراک فعال هستند


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی گفت: کمبود سوخت در استان مرکزی وجود ندارد و فعلا 4 جایگاه عرضه سوخت در اراک فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموضوع را از سعید جمشیدی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی موضوع را پیگیری کرد.

جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت سوخت در استان مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر به هیچ وجه کمبود سوخت در جایگاه ها های سوخت استان مرکزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی در بحث وجود سوخت در جایگاه های استان نداریم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش صورت گرفته 4 جایگاه در شهر اراک مشغول عرضه سوخت هستند ولی فعلاً تنها امکان عرضه به صورت آزاد وجود دارد و مردم برای دریافت سوخت می توانند اقدام کنند.

جمشیدی گفت: فعلاً امکان استفاده از کارت سوخت نیست ولی هیچ مشکلی برای سهمیه بنزین مردم پیش نخواهد آمد و بحث تغییر نرخ و این مسائل هم تنها یک شایعه بیش نیست و هیچ خبری از این موضوع نیست.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی در پایان بیان کرد: حل مشکل دست ما نیست و از طریق وزارتخانه و تهران در حال پیگیری است اما ما برای اینکه مشکلی برای عرضه و در روند عرضه سوخت نباشد تمام نیروهایمان بسیج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 جایگاه عرضه سوخت در اراک فعال هستند

4 جایگاه عرضه سوخت در اراک فعال هستند