مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-26سياسي

قدردانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ازحضور مردم درنماز جمعه تهران


ستاد نماز جمعه تهران، در اقدامی ابتکاری، با اهدای گل و یک بسته هدیه فرهنگی، از صبوری و همراهی همسایگان دانشگاه تهران تشکر و از مزاحمت های ناخواسته در طول سال های گذشته تاکنون عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، عطر وحدت و معنویت را در فضای پایتخت ایران اسلامی پراکند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را طنین انداز کرد، قدرشناسی کرد.

فرازهایی از این پیام به شرح زیر است: توفیق خادمی نمازگزاران ارجمند، در این مراسم عبادیی- سیاسی را قدر می دانیم خواهران و برادران نمازگزار! امکانات محدود و بضاعت اندکمان برای تکریم شما ارجمندان و فرزندان و نورچشمانمان را که همراه با خانواده در این رویداد حضور پیدا می کنند، هرگز در شأن شما مؤمنان و وفاداران به نظام و انقلاب نمی دانیم، اما هرآنچه در توان داریم، خالصانه و عاشقانه به میدان می آوریم تا در جایگاه خادمی، قدرشناس نعمتی باشیم که پروردگار متعال در اختیارمان قرار داده است.

در عین حال، نیک می دانیم و با افتخار شاهد هستیم که این حضور معنی دار، معطوف به ادای فریضه ای الهی و بی نظیر از منظر روایات معصومین (علیهم السلام) و تجدید بیعتی نو به نو و تازه شونده با امام امت است که قصورهای ما و مشکلات خارج از اراده را به دیده اغماض نادیده می انگارد و بی اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ازحضور مردم درنماز جمعه تهران

قدردانی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ازحضور مردم درنماز جمعه تهران