مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-26سياسي

امنیت جزو اصول اساسی زندگی بشر برای توسعه است


جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: بر اساس نظر کارشناسان فکری و سیاسی، امنیت یکی از اصول اساسی زندگی، زمینه ای برای رشد و تکامل انسان ها و وسیله ای مهم برای بهره مندی از مزایای حیات بشری را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد شرفی ظهر امروز در یادواره 127 شهید انتظامی استان زنجان که در سالن بقیه الله الاعظم زنجان برگزار شد، با تاکید بر نقش امنیت در زندگی اظهار کرد: این امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته اند به وجود می آید.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بر اهمیت روحیه ایثارگری مردم برای مقاومت در برابر دشمن تاکید کرد و افزود: اگر مردم در کشور روحیه ایثارگری و دشمن ستیزی نداشته باشند، با وجود بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های نوین شکست امری محتمل است.

وی تاکید کرد: بر اساس نظر کارشناسان فکری و سیاسی، امنیت یکی از اصول اساسی زندگی، زمینه ای برای رشد و تکامل انسان ها و وسیله ای مهم برای بهره مندی از مزایای حیات بشری را فراهم می کند.

سردار شرفی شهدا را اسطوره صبر و مقاومت دانست و تصریح کرد: همه مردم مدیون شهدا هستند چرا که آن ها با نثار خون خود امنیت را برقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جزو اصول اساسی زندگی بشر برای توسعه است

امنیت جزو اصول اساسی زندگی بشر برای توسعه است