مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:502021-10-26سياسي

وحدت، انسجام و اطاعت از ولی زمان مبحث اصلی شهدا در وصیت نامه هایشان است


معاون پارلمانی رییس جمهور وحدت، انسجام و اطاعت از ولی زمان را مبحث اصلی شهدا در وصیت نامه هایشان اعلام کرد و گفت:: باید به تبعیت از راه و تفکر شهدا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در یادواره 137 شهید شهرستان طارم، به حضور بازماندگانی از دوره دفاع مقدس در سطح جامعه که آرزوی شهادت دارند اشاره و اظهار کرد: باید قدردان این جمع باشیم که عمری را صرف این ارزش ها کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه شناختن و شناساندن عظمت شهدا را باید از آیات قرآن درک کرد، افزود: خط شهید و شهادت از ابتدای آغاز خلقت بشریت وجود داشته است.

وی با اشاره به حضور مدافعان مظلومان سوریه و عراق برای نبرد در صحنه جنگ تصریح کرد: این همان خط شهید و شهادت است که در دوران دفاع مقدس هم ادامه یافته بود که شهید حججی ها ادامه دهنده آن هستند.

حسینی با بیان اینکه تا زمانی که افرادی هنوز آماده شهادت در راه آرمان ها هستند یعنی مسیر شهید و شهادت ادامه دارد، افزود: این مسیر راه های مختلف دارد که در راه دفاع از سلامت مردم و یا نجات جان هم نوع نمود پیدا می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر جامعیت دین اسلام گفت: جامعیت اسلام یعنی اینکه ما در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بین المللی و همه عرصه ها حرفی برای گفتن داریم و قرار نیست ساک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت، انسجام و اطاعت از ولی زمان مبحث اصلی شهدا در وصیت نامه هایشان است

وحدت، انسجام و اطاعت از ولی زمان مبحث اصلی شهدا در وصیت نامه هایشان است