مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:502021-10-26سياسي

توسعه شهر نیازمند مدیریت خلاقانه و جسورانه است


دستگاه های خدمات رسان شهرستان پیشوا با استقرار دفاتر خود در شهر جلیل آباد، خدمات بهینه به مردم ارائه کرده و کمک کنند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

- ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: دستگاه های خدمات رسان شهرستان پیشوا با استقرار دفاتر خود در شهر جلیل آباد، خدمات بهینه به مردم ارائه کرده و کمک کنند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر سه شنبه چهارم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه شهردار جلیل آباد بیان کرد: شهرداری وظایف سنگینی بر عهده دارد و اگر در گذشته مسئولیت های این نهاد محدود به حوزه خدماتی و عمرانی بود امروزه تکالیف زیادی بر عهده داشته و در امور مختلف زندگی مردم اثرگذار است.

وی ادامه داد: ارتقای شهر از حیث عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و توجه به معنویت و معماری ایرانی_اسلامی از جمله وظایف مدیریت شهری است و اهمیت اقدامات و تاثیرگذاری این مجموعه را نشان می دهد.

فرماندار پیشوا افزود: با توجه به نوپا بودن مجموعه شهری جلیل آباد ، بنیان گذاری امور از سوی شهرداری و پارلمان شهری باید با دقت ، حساسیت و آینده نگری انجام شود.

عباسی عنوان کرد: جهش عمرانی و آبادانی در شهر نیازمند مدیریت شهری خلاقانه ، متحولانه و جسورانه و حمایت سایر دستگاه ها است و بسترسازی حضور بخش خصوصی و بهره گیری از سرمایه گذاران از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهر نیازمند مدیریت خلاقانه و جسورانه است

توسعه شهر نیازمند مدیریت خلاقانه و جسورانه است