مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-26اقتصادي

236 هزار اصله نهال جنگلی در خراسان جنوبی تولید شد


رییس جنگلداری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال 236  هزار اصله نهال از گونه های مختلف جنگلی در سه نهالستان این استان تولید شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جنگلداری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال 236  هزار اصله نهال از گونه های مختلف جنگلی در سه نهالستان این استان تولید شده است.

عباسعلی محمودی، امروز سه شنبه 4 آبان به رسانه های گروهی گفت: این تعداد نهال شامل گونه های بادامک،سنجد،اقاقیا،زیتون تلخ، ارغوان، زبان گنجشک، سرو و سایر درختان است که در نهالستان های استان برای غرس در پروژه های توسعه جنگل و فضای سبز تولید شده است؛ همچنین 254 هزار اصله نهال از گونه های گفته شده آماده توزیع در فصل درختکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بخشی از جنگل های استان به دلایلی مانند آتش سوزی و خشکسالی شدید حاکم بر استان، آفات و یا برخی از جانواران مانند تشی دچار آسیب می شود، گفت: هرساله بخشی از جنگل های استان با غرس نهال ترمیم می شود.

وی تصریح کرد: امسال عملیات جنگل کاری با نهال و بذر در سطح 200 هکتار از جنگل های استان پیش بینی شده است که در صورت تامین اعتبار در فصل مناسب اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

236 هزار اصله نهال جنگلی در خراسان جنوبی تولید شد

236 هزار اصله نهال جنگلی در خراسان جنوبی تولید شد