مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-26سياسي

واکنش استاندار تهران به قضیه انحلال شورای شهر قرچک


نسبت به قضیه انحلال شورای شهر قرچک واکنش نشان داد.

- ، محسن منصوری عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت حکم شهرداران استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر حکم اکثر شهرداران تهران امضا شده و مشغول به فعالیت هستند و تعدادی از شهرداری ها نیز با سرپرست در حال اداره شدن می باشند.

استاندار تهران در خصوص نهایی شدن حکم شهرداران گفت: در برخی از شهرها شورای شهر رأی آورده و مستند و قانونی به کار ادامه می دهند و شهرداران معرفی شده اند و پس از استعلام های لازم حکم شهردار صادر و نهایی شده و کار شهردار آغاز می شود، در برخی از شهرهای دیگر نیز که شوراها با رأی هیأت نظارت به طور کامل منحل شده اند در شهرهای بالا 200 هزار نفر جمعیت شهردار با حکم وزیر کشور و در شهرهای زیر 200 هزار نفر جمعیت شهردار با حکم تعیین خواهد که در این زمینه 6 شهر در استان تهران وجود دارد که باید با حکم استاندار شهردار انتخاب شود.

وی افزود: حکم شهردار قرچک توسط وزیر کشور صادر شده و صدور احکام بقیه شهرها هم در مسیر اجرا است اما در مجموع همه شهرها با وجود سرپرست در حال اداره شدن می باشند.

استاندار تهران در واکنش به قضیه انحلال شورای شهر قرچک نیز عنوان داشت: دیوان عدالت اداری به موضوع شورای شهر قرچک ورود کرده و هنوز از جزییات رأی اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استاندار تهران به قضیه انحلال شورای شهر قرچک

واکنش استاندار تهران به قضیه انحلال شورای شهر قرچک