مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-26اقتصادي

گزارش میدانی از روند عرضه بنزین در یزد/برخی جایگاه های وارد مدار شدند+فیلم


مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران-منطقه یزد با بیان این که برخی از جایگاه های سوخت به صورت آفلاین فعال شدند، گفت: هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت ذخیره شده مردم پیش نخواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، پیش از ظهر امروز به دلیل اختلال فنی در سیستم توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی جایگاه های توزیع سوخت در استان یزد همزمان با دیگراستان های کشور قطع و فرآیند سوخت رسانی برای چند ساعت با مشکل مواجه شد.

 بررسی های میدانی خبرنگار فارس از وضعیت توزیع سوخت در یزد نشان می دهد که فعالیت برخی از جایگاه های عرضه سوخت به صورت آفلاین آغاز شده و فرآنید سوخت گیری خودروها بدون مشکل در حال انجام است.

محمدرضا جلالی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران-منطقه یزد، در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به این که در حال حاضر نرم افزار توزیع سوخت ملتهب است، نمی توانیم آمار دقیقی از تعداد جایگاه های فعال و غیرفعال گزارش کنیم.

وی افزود: برخی از جایگاه های توزیع سوخت در استان یزد به صورت آفلاین فعال شدند و در حال توزیع سوخت با سهمیه آزاد هر لیتر سه هزار تومن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی از روند عرضه بنزین در یزد/برخی جایگاه های وارد مدار شدند+فیلم

گزارش میدانی از روند عرضه بنزین در یزد/برخی جایگاه های وارد مدار شدند+فیلم