مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-26سياسي

مصلاهای نماز جمعه نباید برای تکمیل شدن معطل اعتبار بمانند


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به پروژه های نیمه تمام مصلی های نماز جمعه در برخی استان ها، گفت: تکمیل و ساخت مصلی های نماز جمعه نیازمند مشارکت آحادم مردم است و مصلی نماز جمعه مرکز استان نباید نیمه کاره و معطل اعتبار بماند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به پروژه های نیمه تمام مصلی های نماز جمعه در برخی استان ها، گفت: تکمیل و ساخت مصلی های نماز جمعه نیازمند مشارکت آحادم مردم است و مصلی نماز جمعه مرکز استان نباید نیمه کاره و معطل اعتبار بماند.

حجت الاسلام محمدجواد علی اکبری، امروز سه شنبه 4 آبان در گردهمایی ائمه جماعت مساجد و روحانیون مرکز استان با موضوع شبکه امامت و مسجد در گام دوم انقلاب اسلامی که در مصلی المهدی(عج) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: علما و طلبه های جوان باید موضوع مسجد را از ابعاد گوناگون علمی و پژوهشی در دستور کار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه غنای علمی و فرهنگی مردم بیرجند، افزود: جوانان این استان به عنوان الگو باید با ابتکار و نوآوری تولیدات فاخری برای جذب حداکثری به سمت و سوی مساجد این استان داشته باشند تا برای الگوگیری در سایر نقاط کشور بتوانیم استان خراسان جنوبی را مثال بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلاهای نماز جمعه نباید برای تکمیل شدن معطل اعتبار بمانند

مصلاهای نماز جمعه نباید برای تکمیل شدن معطل اعتبار بمانند