مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-26سياسي

تلاش و کار مسئولان موجب بالارفتن اعتماد می شود/ آغاز فصل جدید خدمت به مردم


قرار است فصل جدیدی را آغاز کنیم، برای همین اکنون باید آستین همت را بالا بزنیم و بندهای کفشمان را محکم ببندیم و بیش از گذشته کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در جلسه شورای اداری استان زنجان و در جمع مسئولان این استان با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان زنجان و اجلاسیه یادواره 137 شهید طارم گفت: همه ما مدیون و وام دار شهدا هستیم و باید بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم که یکی از راههای این موضوع برگزاری همین یادواره ها و اقداماتی مانند ساخت فیلم و مستند، برگزاری اردوهای راهیان نور و.

است.

وی با بیان اینکه مسئولان از همان ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم فعالیت خود را با سرعت آغاز کردند، گفت: گرفتاری ها مسائل و مشکلات مردم زیاد است، برخی کم کاری ها، مسائل بیرونی و  اشتباهات اقتصادی هم دست به دست هم دادند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند، اما امروز همه مسئولان باید دست به دست هم دهند،  تا انشالله شرایط بهتری حاکم شود.

حسینی تاکید کرد: قرار است فصل جدیدی را آغاز کنیم، برای همین اکنون باید آستین همت را بالا بزنیم و بندهای کفشمان را محکم ببندیم و بیش از گذشته کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش و کار مسئولان موجب بالارفتن اعتماد می شود/ آغاز فصل جدید خدمت به مردم

تلاش و کار مسئولان موجب بالارفتن اعتماد می شود/ آغاز فصل جدید خدمت به مردم