مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-26سياسي

هدف جشنواره ابوذر، نشان دادن ظرفیت رسانه های جبهه انقلاب است


دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر توانسته در پنج دوره قبلی با موفقیت، ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و توسعه ارزش های دینی و انقلابی، - ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.

محمدصادق طاهری امروز چهارم آبان ماه با اعلام این مطلب درباره فراخوان جشنواره ابوذر اظهار کرد: جشنواره ابوذر امروز با نگاه به اهداف و آرمان های انقلاب و نشان دادن توان رسانه ای و نمایش قدرت، بصیرت و آگاهی روزنامه نگاران در این تقابل نابرابر، گام ششم خود را بر می دارد.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر توانسته در پنج دوره قبلی با موفقیت، ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و توسعه ارزش های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان دشمن شناسی و استکبارستیزی، ولایت فقیه در نگاه شهید سلیمانی، آسیب های اجتماعی، زندگی به سبک رضوی، مدیریت در فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، روحیه انقلابی و جهادی، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی امنیت پایدار با نگاه مردم پایه، مسائل صنفی اصحاب رسانه و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی را از محورهای این جشنواره برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف جشنواره ابوذر، نشان دادن ظرفیت رسانه های جبهه انقلاب است

هدف جشنواره ابوذر، نشان دادن ظرفیت رسانه های جبهه انقلاب است