مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-26سياسي

خطر روند افزایشی بیماری در خوزستان با رعایت نشدن پروتکل ها


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم افزایش سریع پوشش واکسیناسیون در استان تا قبل از وقوع پیک بعدی تاکید کرد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا عنوان کرد خطر روند افزایشی بیماری در خوزستان با رعایت نشدن پروتکل ها ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم افزایش سریع پوشش واکسیناسیون در استان تا قبل از وقوع پیک بعدی تاکید کرد.

ولی الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (4 آبان ماه) برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور کنترل شرایط کرونایی، اظهار کرد: پیش بینی ها حاکی از وقوع موج بعدی کرونا در آبان ماه است بنابراین اگر پروتکل های بهداشتی به خوبی اجرا نشوند، روند بیماری در خوزستان افزایشی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پروتکل های بهداشتی باید هم توسط مردم و هم دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها به خوبی اجرا شوند و فرماندارن در این خصوص نظارت جدی داشته باشند.

حیاتی گفت: علاوه بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید در زمینه واکسیناسیون نیز بهتر عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر روند افزایشی بیماری در خوزستان با رعایت نشدن پروتکل ها

خطر روند افزایشی بیماری در خوزستان با رعایت نشدن پروتکل ها